Forum
 
Szukanie zaawansowane
   
 
Home Rejestracja FAQ Uytkownicy Grupy Galerie  
 
 

Forum Forum Strona Gwna Regulamin Naczytałem się na forum o cisnieniu nadgarstka i ok ale oz
Wywietl posty z ostatnich:   
       
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sob 17:02, 05 Kwi 2014
Autor Wiadomo
Juukla
Wadca Gumisiw



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 680
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

Temat postu: Naczytałem się na forum o cisnieniu nadgarstka i ok ale oz

Do ameryki bo mnie tam jeszcze nie bylo
[link widoczny dla zalogowanych]
to zacznij biegać 3-4 w tygodniu zaczini od 15 min i stopnowo co tydzien zwiekszaj o 5 min .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodma, że nie mam zadnych objawów podwyższonej prolaktyny mam regularne miesiączki co 33 dni i nie są skąpe, mam owulacje i nie mam mlekotoku. [link widoczny dla zalogowanych] masz skeypa?
Oczywiście że nie jest w parafii w której mieszkam. Moluś, czy mogłabym Cię poprosić o bezpośredni kontakt - chciałabym porozmawiać?Mój numer GG 5643862 Zaczynalam od obciazenia minumum, wczoraj bylam na piatce w skali dziesięciostopniowej. Spróbuję zacząć i pociągnąć chociaż do niedzieli ale i tak prawdziwie pogłoduję w wakacje Fajnie, że ci się udało przetrwać już jeden dzień, trzymaj za mnie kciuki!!!! Moze stąd na tym srodku zaczelam chudnac? [link widoczny dla zalogowanych]
, a propo zkacowanych ph , to może i zkacowani ale przynajmniej za swoje a nie wydojone i zakapslowane z dostawy. . No to chyba udalo mi sie z ta watroba ,nie wiedzialam ze tyle swinstwa moge miec. O! Jak mam się nie denerwować kiedy włącza garnek z zupą na gazie i śpi na stole, przecież gdyby nie ja to już dawno puściłby mieszkanie z dymem. Wiele moich koleżanek urodziło w szpitalu i były bardzo zadowolone z opieki asiek, nie musisz zaczac od nowa, 1 dzien przerwy ponoc mozna miec.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

startuje z poziomu 100ng/ml a wiec sporo (5 razy ponad norme)
[link widoczny dla zalogowanych]
Wdawało mi się, że ma mniejszy biust ale jak zobaczyłam ją na zdjeciach w kosiumie kąpielowym ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem 3 dobę po powiększeniu dolnej wargi.Miesiąc temu powiększałam górną.Trochę jestem przerażona bo nadal mam dolną wargę twardą i boli.Napiszcie mi proszę czy to mi zejdzie i warga będzie miększa? [link widoczny dla zalogowanych] 5 min.
YORK X720 Alicja Bachleda - Curuś Podobno facet nie moze dojsc, gdy nie jest pewny czy owa kobieta jest ta z ktora chcialby stworzyc rodzine.. wiecie dziewczyny jak to mowia glupi zawsze ma szczescie blizna oki juz tylko wyglada jakbym sie zadrapala . Jest wygodniejszsy od gynalginu.Ale to moje zdanie. [link widoczny dla zalogowanych]
??????????????????? Kiedy go zabijał wyleciał z niego płyn (jad?). I ciekawostki o moim Turku- po wielu miesiącach zaczął się odzywać i I love you, kiss you, miss you etc.Zapytany o szczegół w postaci żony - opowiedział mi historię, jak to rodzina zmusiła go do małżeństwa, grożąc odcięciem środków na edukację itd., itd. uwielbiam mojego Pawełka Pracujesz czy uczysz się? Zmniejszyłem jej długość nożyczkami i założyłem na krawędź wrastającego paznokcia, tak żeby miał opór i nie podrażniał skóry. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mój ginekolog twierdzi,że przez pierwsze 2tyg.ciąży(czyli ten okres,w którym Ty jeszcze o niej nie wiesz)można brać Bromergon.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy jako kobieta nie zasługuje na delikatne sandałki z długością wkładki 28 cm?Czy dwa centymety wkładki to naprawde taki wielki problem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] lub pisać sms-y pod numer 512198668 pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]

Jaskółka Ania-ty wredna s...? [link widoczny dla zalogowanych] Piaskowanie zębów NIE usuwa kamienia nazębnego - usuwanie kamienia nazębnego to zabieg skalingu [link widoczny dla zalogowanych] .
Jestem ciekawa jak wrażenia Aksamitnej 75 po wizycie u dra Lipskiego. tego się pozbyć będę w lipcu w Berlinie - czy ktoś z was może mi polecić jakieś fajne zakupowe miejsca??? musze sprobowac, bo uwielbiam takie rzeczy, ale nigdy nie probowalam pod prysznicem U kobiet utratę włosów powodują również zmiany hormonalne, jakich doświadczają w ciągu swojego życia. [link widoczny dla zalogowanych]
Taki np pan stosujacy w 4 katach przemoc emocjonalna czy werbalna, na zewnatrz moze udawac zakochanego w niej do nieprzytomnosci gentelmena. Ale nie każdy dzień tylko co jakiś czas.. Pieniadze nie sa wielkie ale to tylko tymczasowo bo moj docelowy kraj to Niemcy wiec mam nadzieje nie zbyt dlugo zasiedziec w Italli. Dodam, że miałam lekkie upławy, bez bóli, szczypania, po prostu troszkę nieprawidłowych upławów. no niezłe to było Ja mam długą historie odchudzania z sukcesami - dużymi bo z wagi takiej jaką mam obecnie 68 ( a jeszcze tydzień temu 64 ) doszłam do wagi 47 - 50. siemka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
poza tym twoje pyskowki na kazdym forum swiadcza o tym jakim jestes czlowiekiem i mam nadzieje ze nikt nie bedzie sie sugerowal twoimi postami pisanymi jezykiem ulicy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

niebieska piosenka [link widoczny dla zalogowanych] Ja gdy widzę te swoje \'wałki\' (tłuszczu) to chce mi się tylko płakać ...
mam problem z udami i tyłkiem. naprawde wykonczona. Nie jest to przesada? tylko ze ja np musze sie czegos nauczyc w krotkim czasie i liczyc ze ktosmnie moze po tym kursie zatrudni choc za grosze... Ja bym sobie nie powiekszyla ust dlatego ze boje sie jakich kolwiek ingerencji w moje cialo tak bez specjalnej przyczyny. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko jeść mi się bardziej chce....... ciezko mi to przyszlo mialam USG jeden pęcherzyk tylko ale mam bardzo wysokie poziomy beta HCG ( teraz to już przekroczyłam normę ) czy możliwe ze lekarz nie zauwazyl bliżniąt np. Oczywiscie wytrzymalam 30 min, nie 3 Regine podpatrzyłam na starym topiku o Atkinsie Ale przepis wypróbowałam- pyyszne thx Tyle na temat zarcia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
      Do gry  
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


      Do gry  

Strona 1 z 1
Skocz do:  
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Avalanche style by What Is Real © 2004
             
Regulamin